pondělí 20. dubna 2015

Dáma na kolejích / Lady on the tracks

Tyto fotky jsem fotila v sobotu, byla to taková "rychlá hurá" :) akce, zrovna jsme šli z obědu a tohle místo se mi docela líbilo. Nevím jak u vás, ale u nás v Ostravě bylo celkem chladno v sobotu. Tento kabát z Manga má již dlouho, ale mám ho strašně ráda. Kupovala jsem si ho tam, když jsem tam ještě pracovala. O víkendu občas ráda nosím psaníčka, protože přes týden opravdu nemám šanci. Do práce většinou nosím velkou kabelku, jelikož tahám hodně "nezbytných" věcí. :))) Tohle stříbrné psaníčko, i když tohle je spíše "psaní" patří mezi mé oblíbené, protože je hodně velké a vleze se tam fůra věcí. Velká peněženka, taštička na make-up, papíry ve formátu A4,...a mnoho dalších věcí.


coat, scarf - MANGO / jeans - ZARA / t-shirt - NEW LOOK, clutch - PULL AND BEAR, shoes - HUMANIC / hat - H&M

8 komentářů:

  1. Outfit je super! A to počasí mě pěkně štve, já mám všechny teplejší věci doma v Ostravě, a teď jsem na tři týdny v Brně, jen s jarním kabátkem, ve kterém mrznu :D Ale co se dá dělat. Mimochodem kloubouk je úžasný a moc často se (zvláště v Ově) nevidí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, moc ti to sluší, hlavně se mi líbí klobouk, podobný jsem si také objednala, ale bojím se, že tak dobře jako ty v něm určitě vypadat nebudu :D. Jinak jsem moc ráda, že jsi znovu založila blog, moc ráda jsem k tobě chodila :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko děkuji, moc si toho vážím! I když jsem neblogovala, tebe jsem pořád sledovala a sleduji. Jsem na tebe pyšná, že jsi tak úspěšná a zároveň pořád tak skromná a milá. Více takových českých žen. :) Jinak si myslím, že ti ten klobouk bude slušet!

      Vymazat
  3. Pěkný outfit a klobouk je nejlepší, skvěle ti sedne. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám ten istý klobúk len v čiernej farbe, tebe ale pristane veľmi aj táto <3 Mne sa strašne páči tá "kabelka" :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem moc za komentáře! :)

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)