středa 8. dubna 2015

I WANT TO BE A BLOGGER AGAIN

Před pěti lety jsem si založila svůj první blog a moc mě to bavilo. Tehdy ještě nebylo tolik blogerek, jako teď. Některé z nich, které jsou teď velmi oblíbené a známé teprve začínaly...Nedělám si bůhví jaké naděje, že si mě bude mnoho lidí pamatovat. :))) Ano měla jsem své pravidelné čtenářky, bylo jich docela hodně, ale určitě ne tisíce a nebyla jsme nějak extra známá. V té době jsem měla blog pod přezdívkou Dasdusha blog. Byla jsem studentkou a měla jsem na blogování i focení mnoho času. Blogovala jsem asi 2 roky a půl, ale pak jsem bohužel kvůli práci, ale i osobním záležitostem musela přestat. Samozřejmě mi blogování moc chybělo a pořád jsem ve volném chvilce sledovala moje oblíbené blogerky.
Poslední rok jsem přemýšlela, že bych se k blogování vrátila. Ale měla jsem a mám pořád pochybnosti... :) Na blogové scéně, už je tolik blogů, že se v tom začínám ztrácet. Nemyslím si, že mám nějaký extra vkus nebo jsem expertka na módu, ale baví mě vymyšlení a kombinování outfitů...Fandím každému, kdo si vezme v naší zaprděné (nezlobte se Ostraváci) Ostravě na sebe něco "jiného" a originálního. Baví mě věci a jedinci, kteří jsou nevšední a vyčuhují z davu. Od té doby, co jsem přestala blogovat jsem hodně přibrala...Ano vím, že blogerka nemusí mít míry jako modelka, ale znáte to, my holky jsme k sobě většinou hodně kritické. :) A také jsem si všimla, že někteří anonymové to dávají  ne extra štíhlým blogerkám někdy pěkně sežrat. Možná to, někteří budou brát jako výmluvu, ale jsem dyslektik a musím si několikrát (čti megahodněkrát) po sobě číst text a stejně to není bezchybné. A proto jsem vždy nervozní, když někde musím zveřejňovat svůj text. :)

Baví mě fotit zajímavé věci, pěkné jídlo a interiéry, zvířata, svoje outfity...a tak jsem se rozhodla, že začnu zase blogovat. Nejsem žádná přebornice na módu, ale prostě chci jen tady na svých stránkách sdílet to, co se mi líbí a baví mě, jaký je můj pohled na módu a různé dění. Taky jsem tzv. kavárenský povaleč, takže chci dělat články o různých zajímavých kavárnách, ale vlastně o všech zajímavých místech, které navštívím. 
A teď už k mému outfitu. Fotila jsem ho s manželem minulý týden a to jsem si ještě nebyla jistá, jestli ho vůbec pustím do éteru. V ten den šíleně foukal vítr a já jsem si každou chvilku musela česat vlasy, protože jsem je měla pořád, jako nějaká vichřice. :))) Tuhle černou koženou bundičku miluji, koupila jsem si jí v Praze v Mangu, jelikož nám v Ostravě zrušili obě Manga. :( Je úžasná a nosím jí opravdu často. Pořád jsem se vyhýbala roztrhaným džínům, ale jak jsem si zkusila tyhle v Zaře, byla to láska na první pohled. :) A to je co říct, protože nakupování kalhot je moje noční můra a mnohdy odcházím s pláčem! Mám velké boky a úzký pas...tak asi chápete. :))) Na sobě mám koženou bundu a náramek z Manga, džíny jsou ze Zary, dlouhá riflová košile je Orsay, kabelka a hodinky - Michael Kors a růžové tenisky jsou z Tesca - F&F. 






leather jacket, bracelet - MANGO / jeans - ZARA / jeans shirt - ORSAY / handbag, watch - MICHAEL KORS, sneakers - F&F

15 komentářů:

  1. Krásná kabelka, boty i hodinky :) Nějaký křivák bych si taky chtěla koupit

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, já si tě pamatuju!! Blogerů u nás Ostravě asi moc není :) Vítám tě zpět do blogového světa. A mimochodem outfit se mi moc líbí, zvlášť ta boží kabelka (takových barev tu není moc k vidění). Btw. fotila si to asi v parku u radnice, že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ty jsi hodná, to je milé. :) Moc děkuji! Ano ano je to u radnice. :)

      Vymazat
  3. Ahoj Dáši! Super článek! Jsem moc ráda, že ses vrátila na blogovou scénu :-), ráda jsem Tvé články na minulém blogu četla a koukala na tvé outfity. I tento je prostě TOP! A ta kabelka! Přemýšlela jsem o té stejné, ale v černé, ale tady ta růžová je prostě skvělá! :-) Těším se na další příspěvky, doufám, že budou brzy :-) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko moc děkuji! To je tak hezké, že se až stydím. :))) Tento typ MK je vážně skvělá, vleze se tam hodně věcí, je kvalitní a stylová. A černá se ti bude ke všemu hodit. Já jsem chtěla nějakou zářící barvu na léto :))), ale zase se mi ta růžová hůře kombinuje.

      Vymazat
  4. Ahoj Dáši, taky si tě dobře pamatuju. Jsem ráda, že jsi zpět :)

    PS: Děkuji za milý komentík ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak vítej zpět a ať se daří! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé fotky a krásná kabelka!

    OdpovědětVymazat
  7. nech sa ti darí v blogovaní, teším sa na ďalšie posty!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji všem za komentáře! :) :*

    OdpovědětVymazat
  9. Téda, vítej zpět .) Tenkrát mě zamrzelo, jak jsi tak z ničehonic zmizela z blogosvěta.. Ale těší mě, že jsi zpět a máš teď moc krásný vlasy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Pořád se s nimi rozčiluji a chci je ostříhat, protože mi hezké vydrží tak 20 minut. :D

      Vymazat
  10. Vítej zpátky. :)
    Byla škoda, že jsi zmizela.

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)