neděle 26. dubna 2015

OLOMOUC CITY


jeans, t-shirt - ZARA / blazer - ORSAY / shoes - CONVERSE / handbag - BENETTON / bracelet, headband - H&M / watch - MICHAEL KORS / sunglasses - MANGO

Včera jsem byla po dlouhé době v Olomouci. Byla jsem navštívit brášku a jeho slečnu, oba dva studují na univerzitě Palackého. Musím říct, že tohle město je moje srdeční záležitost. Byla jsem tam, už Xkrát, ale pořád se ho nemůžu nabažit. Olomouc má krásnou atmosféru, je to taková malá Praha. Miluji její krásné uličky, útulné kavárničky, parky,...Byli jsme omrknout i výstaviště Flora, ale nesehnala jsem tam, co jsem potřebovala. Na sobě jsem měla nové pohodlné džíny ze Zary a volné tričko, které si příště vezmu jedině k úzkým kalhotám. Bylo trošku větrno, a tak jsem na mnoha fotkách vypadala, jak těhotná. :D Ale hlavně, že mi bylo pohodlně. :P Když vím, že budu dlouho chodit, většinou si berou conversky. Ještě si chci koupit černé. Květinkovou čelenku mám již hodně dlouho, ale pořád jí ráda nosím. Všimla jsem si, že zejména letos je to hodně IN, hlavně na různých festivalech. Já tu čelenku nosím i ve městě, do práce...a občas se na mne lidé divně dívají. :D A to si chci pořídit, ještě větší věneček! :) A co vy, nosíte čelenky z květin, líbí se vám to? Napište mi, zajímá mne váš názor.
Přeji hezký zbytek víkendu. :)

8 komentářů:

  1. Outfit se mi opravdu líbí, je elegantní a zároveň pohodový :) Věneček ve vlasech ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. to tričko a čelenka je skvělé, moc ti to sluší :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala ke mě na blog, kdep rávě probíhá GIVEAWAY
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky :) Veľmi sa mi páčia kvetinové venčeky, teda väčšina.... Zvyčajne ich nenosím, lebo k oblečeniu sa mi veľmi nehodia, ale tebe veľmi pristane :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji všem za komentáře! :)

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)