pondělí 13. dubna 2015

Week in pictures

Velmi ráda sleduji u mých oblíbených blogerek články typy "Week in pictures". Musím se přiznat, jsem tak trošku "voayer". :))) Zajímá mne, co druzí lidé dobrého jí, pijí, kde chodí do restaurací či kaváren, co mají v kabelce...Jelikož také ráda fotím tyto věci, tak jsem se rozhodla, že budu dělat články toho typu, ale nevím jestli to budu stíhat pravidelně každý týden. Moje rodina i přátelé si ze mne často dělají srandu, když někde jdeme na jídlo nebo na kávu a už to automaticky čekají a říkají...no jo rychle si to vyfoť. :D Tyto fotky jsou většinou focené mobilem, takže nebudou v extra kvalitě, což jistě pochopíte. :)


 Čokoládový cheesecake v Polo Caffé. Mimochodem mají tam nejlepší perníkové latté!



 Moje zlobivá čivavka Pusinka. :))) Zlobila, zlobila hodně, tak musela na chvilku na vodítko.


 Konečně jsem sehnala "přehoz"ve stylu kimona, který se mi líbil a ještě k tomu za super cenu 129,- z F&F.


Když mám chuť na rychlý a lehký oběd, většinou si dávám okurkové maki a polévku z Bageterie Boulevard. Miluji jejich polévky! Tahle vyfocená je mrkvová se zázvorem a byla vynikající. :)


Káva a hlavně láska je lék na vše!


Kolegyně v práci nám přinesla ukázat svého krasavce Jamese. Je to Mainská mývalí kočka. :)


detail - kabelka i  hodinky MK / náramek - z Káhirské tržnice


Oblíbené jídlo. :) Grilované hovězí se salátkem a dole jsou skleněné nudle.


Káva na sluníčku hned zlepší náladu. :)


Večerní pohoda a fondue.


Proč miluji tak sladké. :( :)))

7 komentářů:

  1. Krásne fotky :D Tá mačka je nejaká veľmi veľká :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Jj je veliký, je to takové velké plemeno. Mainské mývalí mají 9 až 14 kg. Tento má 9 kg.

      Vymazat
  2. Do Polo Café taky chodím, je to tam moc krásné. A ta kočka je opravdu veliká, tyhle mývalí mi připadají spíš jako menší psi, než kočky :D Jo a to kimono je super, mám doma podobný "přehoz" a brzo ho asi vytáhnu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeme někdy zajít spolu na kávičku do Polo Café . :) A děkuji za komentář.

      Vymazat
  3. Jééé taky mám doma zlobivou čivavu, vlastně čivaváka:) Ten "přehoz" se mi moc líbí, trochu mi připomíná, že jsem již dlouho nebyla nikde na nákupech...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná, kdo mám zlobivou čivku. :))) Kolem sebe mám samé hodné pejsky. :) Děkuji za komentář.

      Vymazat
  4. Máš krásnou kočku a to jídlo, mňam. :)

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)