pondělí 25. května 2015

random z května :)

Zdravím Vás přátelé! :) Dnes mám pro Vás několik random (náhodných) fotek z května, jsou to momentky z mého denního života. Fotky jsou většinou, až na pár výjimek focené mobilem, tak snad se nebudete zlobit, že nejsou, až tak kvalitní.

Poslední dobou moje nejoblíbenější snídaně - ovesná kaše s ovocem. Střídám jí s pohankovou kaší, ta my kupodivu taky moc chutná.
  Růžová nálada. :) J´adore Michael Kors. :))) Taštičky na make-up mám z Primarku z Londýna.
Krásný dům v Olomouci. Tady se hodláme s mužíčkem nastěhovat. :))) Ale prý už mám na něj zálusk Linda z WeekJournalu. :)
Vynikající burger z červené řepy! A když říkám vynikající, tak vynikající! :))) Já totiž jinak řepu moc nemusím. Zajděte si do něj do Bon Gusta. Do do konce května mají akci na 1 + 1 zdarma. :) Můj muž to okomentoval slovy..."no dobrý je to, ale maso to není"... :)))
Maličkosti, které mi dělají velkou radost. Mini táceček na 2 kávy ze Sconta, baby karotky, borůvky,  yanke candle svíčka (vanilko-třešňová), sojové-vanilkové mléko a skvělá raw energy tyčinka, které neobsahuje žádný přidaný cukr.
   Restaurace Prima Vesta v Olomouci, je to tam moc krásný.
 Minulý týden měli ve Starbuck Happy Hours - frappucino bylo za poloviční cenu. Nemohly jsme s kolegyní odolat a tak jsme si na jedno po práci zašly. :)
   Oblíbený svetr a náhrdelník z Primarku z Londýna.
   Bazilika navštívení Panny Marie na Svatém Kopečku u Olomouce.
Výborná špenátová polévka z vegetariánského bistra Bon Gusta v Ostravě. Ano chodím tam poslední dobou často. :)))
   Blogerské klišé - TULIPÁNY. Všichni je milují, všichni je fotí a já to mám stejně. :)
    Pořídila jsem si ty nejkrásnější šaty, miluji ji je! :) (díky mým milovaným - pusu)
   Nepijeme, nekouříme, zato pijeme hodně kávy a dortíčkujeme. :))) Cukrárna u Babičky
    Naše krásné hodinky. Michael Kors and Armani 
   Svačinka v práci. Ty tyčinky jsou vážně skvělé, obsahují hlavně hodně datlí.
 Laura Coffe - Pojízdná kavárna, kterou najdete především v Ostravě Svinově na nádraží, ale jejich skvělou kávu mají taky v Bon Gustě.
    Drahoušek dělal "lehkou" večeři.
   

A to je pro dnešek všechno. :) Příště, už zase outfit článek. ;) Teď jsem bohužel nestíhala a ani počasí v Ostravě nám nepřálo. Mějte se hezky a přeji pohodový pracovní týden. :)

9 komentářů:

  1. Ahoj Dáší :)
    Sledovala jsem tě už kdysi a jsem moc ráda, že jsem na tebe opět narazila. Jsem taky z Ostravy, takže je fajn se dívat, kde jsi zrovna byla na kafíčku ;) Beru to jako tip, kam zajít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci tvůj komentář mě opravdu moc potěšil, ani nevíš jak. :) Děkuji! :)

      Vymazat
  2. Samé skvělé fotky! :) Ty šaty jsou opravdu krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. milujem takéto posty! tie šaty sú prenádherné a ten dom tiež! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. same chutne tipy skoda ze si z CR:) cviklove burgre robim aj doma, je to sice makacka (A cela kuchyna je potom cervena) ale je to chutne, takze to stoji za to :)
    Inak tie biele saty su prekrasne, si v nich ako princezna :)

    Pozyvam na GA o kozmeticky balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář a za připomenutí tvého. Já si tě pamatuji ještě kdysi, když jsem blogovala. :)
      Ty jsi dobrá, že děláš ty burgry doma, já bych na to neměla nervy. :D

      Vymazat
  5. Takových ňaminek. :) Ta peněženka MK je skvělá!
    Burgery doma děláme, ale ne z řepy, to by ta kuchyně vypadala. Nejlepší jsou z grilu a ty teda připravuje můj muž. :)

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)