pondělí 11. května 2015

Outfit to work



skirt -F&F / t-shirt, necklace - ORSAY / handbag, watch - MICHAEL KORS / shoes - HUMANIC / sunglasses - MANGO

Dalo by se říct, že tento outfit je taková moje "pracovní uniforma". :) Jelikož jsem tzv. "kancelářská myš" a v zaměstnání většinu času sedím, tak je mi pohodlnější nosit do práce sukně, než upnuté kalhoty. Basic trička mám ráda, protože jsou velice pohodlné a velká kabelka je klasika, protože tam můžu "narvat" hodně "nezbytných" věcí. :))) Nepracuji v žádné společnosti, kde musí být dodržovaný dress code, takže se můžeme oblékat zcela volně.
Nedávno jsem četla názor nějaké stylistky, že by ženy v určitém věku neměly nosit růžovou barvu, což mi přišlo docela vtipné. Ano je rozdíl, když se někdo obleče celý růžový od hlavy, až k patě...(a pro mě za mě, já jsem tak tolerantní, ať si klidně každý nosí co chce, když je mu to příjemné) Ale nevidím nic špatného na tom, když je jeden kus oblečení či doplňku v outfitu růžový. Já osobně mám moc ráda, když se obléknu v nějakých střízlivých barvách a rozbiji to něčím výrazným. A tuhle kabelku miluji, je to moje materiální láska! :) Hodně holek či žen má tento typ MK v černé nebo hnědé barvě. Ano vím, že tyto barvy se lépe kombinují, ale já jsem prostě chtěla tuto barvičku, byla to láska na první pohled. Možná se některým nebude líbit, že kabelka "neladí" se zbytkem. Ale mě právě baví, když je kabelka výrazná nebo úplně tak "nezapadá" do outfitu. Pamatuji si, jak ještě kdysi jsem trvala na tom, že musí mít stejnou barvu kabelky a bot. :) Naštěstí dneska, už to tak nemusí být. 
A jaký je Váš oblíbený outfit do práce či do školy? Napište mi, moc ráda se to dozvím. :)


23 komentářů:

  1. Outfit je moc pěkný, tenhle kancelářský styl mám ráda i já. Akorát moc nemusím leopardí vzory, ale na tobě se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Supr outfit, moc se mi líbí náhrdelník :) Akorát ta kabelka mi k tomu moc neladí :)
    hollychicc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji. :) Chápu, že se ta kombinace nemusí každému líbit. :) Já mám zase ráda, když je kabelka jiná než zbytek outfitu.

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné, sluší ti to :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  5. Love the pop of colour! Thanks for atopping by and commenting on my blog, I am following you!

    OdpovědětVymazat
  6. Do have a look at Bloglovin, would like to follow you there, but I dont see the badge on your blog!

    OdpovědětVymazat
  7. super super, tuhle delku sukni mam nejradsi:)

    OdpovědětVymazat
  8. Super outfit. Ta sukne je perfektni!
    Moc te to slusi a kabelka se mi libi. Ja si MK poridila v puntikate verzi, protoze se mi proste libila. :)
    Do prace nosim nejradeji sukni nebo saty, i kdyz vzhledem k casti naplne by se obcas hodily kalhoty. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc Verunko. :) Viděla jsem tvojí puntíkovanou MK, je roztomilá a hodí se k tobě. :) Každý si má koupit, to co se mu líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. Super kabelka, já si právě myslím,že tomu outfitu dodává parádní šmrnc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsi milá. :) Taky si myslím, že to ta kabelka hezky oživí. :)

      Vymazat
  11. Ta kabelka je nádherná. Jinak outfit ti moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  12. nádherný outfit, moc se mi líbí tyto kombinace, skvělá kabelka a náhrdelník!

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)