pondělí 18. května 2015

Sobotní outfit + tip na kavárničku





skirt - ORSAY / t-shirt, jeans jacket - MANGO / handbag, watch - MICHAEL KORS / necklace, earrings - H&M / heels - REPLAY

Tohle je můj jarní outfit ze sobotního pohodového a slunečného dne. Měla jsem chuť na světlé barvy a vzdušný materiál. Miluji plisované sukně, nosím je už 5 let, vlastně od té doby co se zase vrátily do módy. Bylo mi ovšem řečeno, že ženy, které mají větší pozadí by se měly takové sukně a hlavně tohoto materiálu vyvarovat. Já mám ale tento styl sukní moc ráda, tak snad nikoho venku nepohoršuji :)))
Měla bych pro ostravské, ale vlastně pro všechny tip na pěknou a útulnou kavárničku. Možná jí znáte... My jsme s manželem kavárenští povaleči a rádi chodíme do kaváren a jen tak popíjíme kávu, povídáme si o všem a o ničem a pozorujeme lidi kolem nás....Jsem vždy moc ráda, když najdu nějakou novou kavárnu (cukrárnu, restaurace,...) nebo když mi někdo doporučí nějaké fajn místo. Tato kavárna se jmenuje Domácí kavárna Hlučín a nachází se....hádejte, kde? :D V Hlučíně. :) My z Ostravy, to tam máme kousek a vy ostatní, kdyby jste jeli někdy do Hlučína, tak se tam určitě stavte. Kavárnička je to malá, ale útulná a stylová. Hraje tam příjemná francouzská hudba a obsluha je také velmi sympatická. Najdete tam všelijaké druhy kávy, čokolády, vynikající domácí limonády ( já doporučuji melounovou!), domácí zákusky a pomazánky, bagetky, polévky...Mám ráda kávu z Costa nebo Starbucks, ale velmi ráda podpořím i malé a osobité kavárny, které mají své kouzlu. :)
Zlatíčka budu moc ráda, když mi dáte tip na vaší oblíbenou kavárnu. :) A nevadí, že jste z jiného města než já, často jezdíme na výlety, tak se mi to bude hodit. :)

8 komentářů:

  1. jéé no vidíš, Hlučín mám za rohem (bydlím v Hošťálkovicích, takže to je kousíček) :D A plisovaná sukně je super, já na ni nikdy neměla "koule", protože jsem malinká a vypadám o dost mladší, a je dost velké riziko, že s takovou sukničkou bych vypadala tak na 12 :D Ale tobě sluší, a líbí se mi v kombinaci s džinovou bundičkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé fakt? :) Tak můžeme někdy zajít na kávičku tam. :))) Tak by sis dala podpatky a možná by ti slušela nějaká kratší plisovaná sukně. Buď ráda, že vypadáš mladší, to je výhoda. .) Já myslím, že by ti to slušelo, protože jsi moc krásná holka a vypadala by jsi v tom, jako panenka. :) A moc děkuji!

      Vymazat
  2. moc ti to sluší!:)
    ta sukně je krásná!:)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    Budu ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedený outfit :) Moc se mi líbí sukně

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle ti skvele sedne a v podobnych outfitech si te pamatuji z minuleho blogu. :) Sukne je krasna, ale ja podobne delky moc nosit nemohu, zkracuje mi to postavu.
    Tip na kavarnu? Pokud se budete vyslytovat v Plzni, tak urcite Vintage Cafe, La Tartelette, El Caffe... Je toho spousta a maji tam i vyborne zakusky. Jinak mohu doporucit v Praze na Ujezde cukrarnu ( nazev si bohuzel nepamatuji) kousek od Malostranskeho namesti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Verunko. No jooo můj styl je v některých směrech pořád stejný. :))) Krátké sukně na mě neuvidíte . :))) Ale nic proti krátkým sukním!
      Do Plzně se chystáme, už dlouho. takže moc děkuji za tip na kavárny. :)

      Vymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)