neděle 31. května 2015

Sukně a conversky


skirt - F&F / t-shirt, necklace - H&M / sneekers - CONVERSE / watch - ALBA / purse - PULL&BEAR / bracelet -?

Sukně a conversky...sukně a conversky jsou moje oblíbená a velice pohodlná kombinace. Vím, není to nic světoborného ani nového, ale divili by jste, kolika lidem v Ostravě to přijde, jako divná kombinace. :)
Tuto sukni jsem si koupila minulý rok a moc ráda jí nosím. Chtěla jsem ještě tu bílou, kterou měla Simona Krainová v Londýně na módní přehlídce F&F, ale tu jsem bohužel nikde nesehnala. Pořídila jsem si konečně nové černé conversky. Moje staré bílé, už mi dosluhují, ale budu je nosit pořád, i když jsou "lehce" odrbané. Tyto černé jsem si koupila v prodejně Foot Locker, jinde mi přišly šíleně předražené. A i když mám conversky velice ráda, přece jen to jsou plátěné kecky... :)))
Fotky jsou focené v sobotu a jsou trošku pošmourné, jelikož si s námi počasí zahrávalo. Vždy když jsem chtěla jít fotit, začalo pršet. :)
 A co vy, nosíte k sukním tenisky či kecky? Nebo jste zastáncem toho, že k sukním patří pouze podpatky či baleríny?

8 komentářů:

  1. Sluší ti to.... Děkuji za hezky komentář, doufám ze me začneš opět sledovat 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sukně je krásná! Já nosím k sukním celkem často kecky a líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že to nosíš často, je to super a pohodlná kombinace. :) A děkuji!

      Vymazat
  3. Tá sukňa je super, a táto kombinácia sa mi ku podivu veľmi páči <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý outfit. Sukňa je supr a pruhované tričko k tomu tiež. Ja hovorím sukni a Converskám jednoznačne áno.
    Sama mám jedny Conversky objednané a už sa na ne veľmi teším.

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)