pondělí 4. května 2015

SIMPLY SIMPLICITY


Zdravím Vás přátelé při pondělku! :) Vůbec se mi po prodlouženém víkendu nechtělo do práce, už aby byl zase čtvrtek. :))) Outfit jsme fotili s manželem včera (v neděli), když jsme jeli na oběd. O víkendu si většinou zajdeme spolu na oběd, protože přes týden na to nemáme čas. Nebylo mi včera nějak dobře, neměla jsem ani náladu na nějaké "čančání", tak jsem zvolila jednoduchý outfit. Tyto džíny ze Zary patří mezi mé oblíbené, myslím, že k nim vypadají dobře conversky, ale i podpatky. Tohle sako mám už hodně dlouho, narazila jsem na něm při jarním úklidu. Drdol většinou volím, když mám "bad hair day". I když mám pocit, čím mám delší vlasy, tím hůře mi ten drdol drží. :) Tyhle sluneční brýle jsem si koupila v Polsku v Mangu. V Ostravě máme obě prodejny Mango zavřené, což mě mrzí. :( Pro někoho jsou moc velké a podivínské, ale pro mne to byla láska na první pohled. :) A nakonec moje kabelka od Michaele Korse - typ Selma. Musím říct, že mám velice ráda kabelky a hodinky MK. Vyhovuje mi typ kůže Saffiano, která je velice kvalitní. Jde o kůži, která je speciálně ručně vydělávaná, vyznačuje se větší odolností proti vodě a poškrábaní, netvoří se na ní tak rychle patina, je velmi pevná, a déle vydrží. Poznáte ji tak, že je jakoby hrubá a tvrdá, má drobně viditelný diagonální vzor.

jeans - ZARA / t-shirt - ORSAY / blazer - TERRANOVA / heels - HUMANIC / handbag, watch - MICHAEL KORS / sunglasses - MANGO / necklace - H&M

10 komentářů:

  1. Outfit je super - jednoduchý, minimalistický a ty brýle jsou skvělé! A s tím Mangem ani nemluv, pěkně mě naštvali, že tady zrušili obě pobočky. Sice občas zajdu do Manga v Brně, ale tam se mi nikdy nic nelíbí, vždycky je tam všechno přebrané :-/

    OdpovědětVymazat
  2. máš moc pěkné hodinky:) sluší ti to

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný outfit :) A nádherný náhrdelník. V H&M zvyčajne šperky nepozerám, ale odteraz asi budem :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc holky za komentáře! :) :*

    OdpovědětVymazat
  5. tá kabelka, a tie doplnky sú super :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. ten řetízek je super a účes mega (y) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dámy moc děkuji za Vaše komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Perfektni kombinace a ten drdol ti neskutecne slusi! Kocka!

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)