pondělí 8. června 2015

THE DRESS


dress - LINDEX / shoes - BAŤA / clutch - from local shop Cairo / watch - MICHAEL KORS / bracelet - gift from my father in law

Když jsem viděla poprvé tyto šaty byla to láska na první pohled! A když jsem si je oblékla, nechtěla jsem je sundat a už jsem v nich chtěla odejít domů :) Mají vypasovanou horní část a širokou sukni s tylovými vrstvami, které dělají extra objem. Už se těším, až si je vezmu na nějakou slavností událost či do divadla, ale já mám ráda velké a nabírané sukně, takže je vynosím i ve volném čase, když půjdeme s mužíčkem na drink či večeři. Velmi dobře si je taky dovedu představit v rockovější verzi a to s converskami, křivákem nebo džínovou košilí.
Napište mi, jak se Vám ty šaty líbí/nelíbí. Jestli je to váš styl nebo takové šaty nejsou vůbec Váš "šálek čaje". :) Moc ráda si ty komentáře přečtu.
Přeji Vám krásný začátek týdne! :) :*

16 komentářů:

  1. Ty šaty jsou nádherné! Mimochodem, asi jsem tě dneska viděla na hlavním nádraží (moc lidí s růžovou MK kabelkou nepotkávám) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :) Měla jsi na mě huknout, mohly jsme pokecat. :) A děkuji Eliško!

      Vymazat
  2. Ohromne ti slusi. Take jsem nad nimi premyslela, ale mne tolik neslusi.
    Jsou nadherne! Dobra volba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti! Od takové krásné dámy mne to obzvlášť těší. :)

      Vymazat
  3. Teda Dášo, jsi pěkně přibrala :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, tak ty jsou bombastické, ty by se mi také líbily :) a ta červená k tomu, to je pecka!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou skvělý! :) sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Topánky tohto typu naozaj neznášam, ale šaty sú krásne a pristane ti to!! :))
    ladyminimalism

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu to, každý máme jiný vkus. :) A děkuji! :)

      Vymazat
  7. Nejsem ,,šatová", ale tyto se mi líbí, sluší ti a pruhy mám ráda :-) Líbí se mi jak jsi celek doladila červenými doplňky, kabelka je super, botky.....dokázala bych si šatům představit i jiný typ obuvi, tyto vyhlížejí poněkud trendově spíše o několik let zpět. Klínek je sice ,,in", ale nelíbí se mi materiál obuvi, třeba s tím hadím vzorem by to bylo více šmrnc :-D

    OdpovědětVymazat
  8. ty šaty jsou naprosto dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  9. Já šaty bohužel nestihla, malé velikosti přišly snad jen jedna nebo dvě a hned byly fuč.
    Tobě ale neskutečně sluší a v kombinaci s červenými doplňky jsi neuvěřitelná kočka! Taky bych je nechtěla sundat. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji všem za komentáře, dělají mi radost! :)

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)