pondělí 20. července 2015

Black long dress + pink clutch


dress - H&M / shoes - PROMOD / necklace - ORSAY /watch - MICHAEL KORS / sunglasses - MANGO / clutch - local shop from Egypt

Po dlouhé době zase outfit, jsem hrozná blogerka, já vím. :))) Tento outfit je starší, fotila jsme ho předtím než jsem jela do Itálie, což je asi cca před 3 týdny. Bylo velké horko a dusno, jako tyto dny. Tyhle šaty mám z H&M, možná je ještě najdete ve slevách, mají tam i jiné barvy. Možná si řeknete, že černá barva je do takového horkého počasí nevhodná, ale mně v nich bylo pohodlně, protože mají příjemný materiál. Na první fotce si připadám trošku jako "aká sicilská vdova", ale ještě mi chybí ten klobouk. :)))
Jinak jsem se před několika dny nechala ostříhat (děkuji mami) a musím říct, že jsem moc spokojená. Cítím, že mám lehčí hlavu a hlavně konečky jsem měla docela zničená.

Budu moc ráda, když mi napíšete, jak se Vám outfit líbí/nelíbí! :) Musím říct, že by se mi i tomu looku líbila rudá rtěnka a nějaké výraznější psaníčko či kabelka.

Mějte hezký tropický týden! :)

5 komentářů:

  1. Ta první fotka je skvělá a vůbec na všech ti to moc sluší, taková vamp! :)
    Tohle je stará Dasha v maxi délkách, jak jsem ji poznala a které ji neskutečně sluší. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji Verunko, jsi milá. :) Já mám maxi ráda, ale samozřejmě to střídám, i když mini to není nic pro mne. To sluší jiným, např. Tobě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Looks amazing! i love the pink Clutch <3
    Yes we can follow each other. i start now and follow ,please follow back :)

    kisses

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to slusi. Cerna v lete neni vubec spatna. Mne vyhovuje, protoze se hodi ke vsemu a zakryje celufujtidu atd. Saty se mi v kombinaci se psanickem libi. Urcite jsou balerinky pohodlne, ale paskove nizke sandalky a treba vyrazne nehty by se mi libily vic.

    OdpovědětVymazat
  5. Looks great! i love the gorgeous Clutch <3

    kisses

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)