čtvrtek 2. července 2015

TRAVELING OUTFIT


Zdravím Vás všechny po dlouhé době. :) Bohužel jsem v poslední době měla hodně práce, mezitím jsem byla s manželem na dovolené, ale už jsem tady zpátky v plné síle a budu (doufám!) zase naplno blogovat. 
Venku je krásné letní počasí, ale já mám tady ještě jeden trochu "teplejší" outfit. Fotky jsou staré necelých 14 dní a jsou focené v rakouském městě Graz. Tento rok jsem jeli s manželem poprvé na dovolenou autem a udělali jsem z toho takový malý "roadtrip". První noc jsme spali jsem již ve zmíněném Grazi, nejvíce času jsme strávili v Itálii, udělali jsme si výlet i do Benátek a na cestě zpátky jsme strávili nějaký čas ve Vídni. Ten den kdy jsme vyjížděli nebylo zrovna ještě úplně letní počasí, tak jsme měla černé pružné kalhoty, pohodlné tričko, kostkovanou košili, conversky jsou klasika a novou bundičku ze Zary, kterou miluji a nosím jí snad ke všemu. :)))
Doufám, že mi odpustíte, že jsem trochu pomačkaná, ale když sedíte půl dne v autě je jasné, že oblečení nezůstane vzorně vyžehlené. Světlo již nebylo ideální, protože jsme to fotili k večeru kolem 8 hodiny.
A co vy rádi nosíte, když jedete někam na výlet nebo na dovolenou autem? :)

jeans, jacket - ZARA, t-shirt - H&M / plaid shirt - RESERVED / shoes - CONVERSE / necklace - PRIMARK / scarf - MANGO


2 komentáře:

  1. Sluší ti to a máš nádherný úsměv. Doufám, že přidáš i nějaké fotky z dovolené. Cestovatelské posty mám moc ráda. ;)
    Já na cestování volím také pohodlí, ale to neznamená, že bych vynechala šaty nebo sukni, jen volím materiály, které se málo mačkají.

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)