středa 19. srpna 2015

black jumpsuit


jumsuit - F&F / handbag - FURLA / shoes, watch - MICHAEL KORS / sunglasses - from ELLE

Zdravím Vás po dlouhé době. :) Tento černý overál jsem si koupila asi před cca 2 týdny v Tescu v F&F (ve slevách) a jsem z něj totálně nadšená! :))) Je to nejpohodlnější kousek oblečení, který jsem kdy na sobě měla, skoro vůbec se nemačká, jediná malá nevýhoda je v tom, když musím na toaletu. :))) Dlouho jsem hledala nějaký vhodný overál pro mne. Všude jsou jen krátké overály nebo dlouhé, které mají dole úzké nohavice a to mi absolutně nesedí. Vím, že takové overály vypadají nejlépe na velmi štíhlých dívkách, ale myslím si, když se zvolí správný střih, může si je dovolit kdokoliv. A co vy nosíte overály? Co říkáte na ten můj? :)

Pár lidí se mne anonymně ptalo, proč některé mé fotky působí, že mne někdo fotí zespodu...No nechci to nějak rozvádět, ale možná když se podíváte na poslední velkou fotku, tak to pochopíte. ;)

10 komentářů:

  1. Já overal sice žádný nevlastním, ale vážně uvažuji o tom, že bych si ho na příští rok pořídila :) vypadá totiž úžasně ^-^  capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Overal ti moc sluší. Máš krásné dlouhé vlasy

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je hezký :) takový jednoduchý a zároveň dost elegantní :)
    Ráda bych tě pozvala ke mně na blog na giveaway :) odkaz najdeš vpravo v menu, trvá do zítra, tak máš čas se ještě zapojit :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je dokonalost! a ještě s těmi tvými DOKONALÝMI vlasy...:))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji všem za komentáře! :) <3

    OdpovědětVymazat
  6. Overal je super, sluší ti :) Mě jsou všechny dlouhé :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Možná by ti slušel takový ten overal kraťáskový. :)

      Vymazat
  7. I really like your blog:) Kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mam strasne rada overaly, podla mna su chic! a tento je uzasny!

    Pozyvam na GA o serum na rast mihalnic, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny outfit, veľmi ti to pristane!:)♥

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)