sobota 3. října 2015

Long burgundy T-shirt


long T-shirt - BERSHKA / jeans - ZARA / shoes - CONVERSE / handbag - FURLA / watch - MICHAEL KORS / necklace - PRIMARK

Zdravím Vás všechny po zase dlouhé době. :) Vím, že jsem blogerka na "prd", slibovala jsem, že budu dávat články častěji a ono nic. :) Měla jsem složité období - stěhování, změna práce, pak zase změna práce, problémy v osobním životě. Je mi jasné, že některé blogerky toho mají mnohem více než já a stíhají blogovat. Po pravdě jsem neměla ani náladu a chuť...i když mi blogování moc chybí a baví mě to. Aspoň někde se můžu trošku seberealizovat a ukázat co mě baví v módě, jelikož v mém okolí nemám moc módních nadšenců, což mne docela mrzí.
A teď už k outfitu. :) Momentálně mne moc baví trend rozparku na bocích. Líbí se mi to jak na dlouhých tričkách, tak na svetrech. Samozřejmě více sexy a rafinovaně to vypadá oblečené na holém těle, ale já jsem zimomřivec a musím mít pod tím aspoň tílko. :))) Pořídila jsem si v Zaře ještě jedno tričko v černé barvě, ale s rozparkem uprostřed, to Vám ukážu zase příště. :)

4 komentáře:

  1. Ahoj,

    pozývam ťa na jesennú giveaway na mojom blogu!
    Súťaží sa o super ceny, tak príď a skús šťastie!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/10/giveaway-brazilsky-keratin-exclusive.html

    OdpovědětVymazat
  2. I love the Converse: they're comfortable with all!

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle trend je super a moc ti to slusi! Podobne tricko si asi taky poridim. :)
    Doufam, ze v osovnim zivote se to srovnalo a v nove praci se ti libi. :)

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)