úterý 6. října 2015

midi dress with converse


dress - ZARA (old) / jacket - ZARA (new collection) / shoes - CONVERSE / handbag - FURLA / watch - MICHAEL KORS / necklace - ORSAY (old) / bracelet - diy

V poslední době jsem si oblíbila šaty v midi délce, jinak také délka do poloviny lýtek. Je jasné, že midi délka vypadá nejlépe k vysokým podpatkům, ale já jsem celkem vysoká (175cm) a velice ráda jí nosím i ke converskám. Myslím, že v kombinaci s křivákem to vypadá docela dobře a je samozřejmě i velice pohodlné. :) V poslední době mám hodně lítání a vyřizování, a když nevím co na sebe, tohle je můj oblíbený outfit, když nemám zrovna náladu na džíny.
A co vy nosíte šaty nebo sukně v midi délce? Napište mi, jak je kombinujete, velmi ráda se inspiruji. :)

Ps: Za fotky poslední dvou outfitů děkuji kamarádce Jitušce. Chudák neměla to se mnou lehké, protože nevěděla, jak se fotí outfit. :)))

9 komentářů:

  1. Šaty jsou super, burgundy barvu miluju ❤️ Moc hezký outfit, máš super blog!
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  2. OH WOW DASHA, YOU'RE A WONDERFUL CHIC, LOVE YOUR JACKET STYLE WITH THAT DRESS, ALL BLACK OUTFIT ROCK, WITH THOSE NO SOCKS CONVERSES, YOU'RE A MUST, A GODDESSSSSSSSSS, OMFGGGGGGGGGGGGGG SWEETIE I LOOOOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIIIIIT SOOOO MUUUUUUUUCHH, I AM ABOUT TOOOOOOOOO EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký outfit, líbí se mi "barevná" kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  4. Saty jsou pekne a ty se svoji vyskou si je muzes dovolit i bez podpatku. Je to jinal pekny barevna kombinace a na podzim naprosto idealni. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Looks fantastic!

    Happy Sunday, kisses

    OdpovědětVymazat
  6. bajecna kombinace, za me urcite ano!

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji moc všem za komentáře! :) Thank you all. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná kombinace :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)