neděle 8. listopadu 2015

Blogerky nejsou modelky


jacket - ZARA / skirt - TALLY WEIJL / turtleneck - ? / handbag - LOUIS VUITTON / shoes - MICHAEL KORS / hat - H&M

Dnes mám pro Vás článek s outfitem, který jsem nafotila ještě v říjnu, ale nějak jsem na něj zapomněla. :) Velmi ráda nosím dlouhé sukně a k tomu kožený/koženkový kříváček, je to moje oblíbená kombinace.
Omlouvám se za svoje rozlítané vlasy, ale venku byl opravdu velký vítr, takže jsem měla co dělat, aby mi neulítl klobouk. :D Většinou fotíme s manželem po práci nebo ve volné chvilce než někam jedeme. Všimla jsem si i u jiných a známějších blogerek, že mají občas pomačkané oblečení nebo zmoklé vlasy. A někteří musí neustále řešit například "proč si to nevyžehlila nebo upravila"...? A víte co? Mě osobně to vůbec nevadí! Naopak právě ocením, že tyto blogerky fotí opravdu své reálné outfity ze života, které OPRAVDU nosí do práce, ve volném čase,...a nemají jen nastylizované oblečky na focení a pak se jdou převléct do něčeho jiného - "pohodlnějšího". Je mi velice sympatické, když vidím, že si blogerky najdou volnou chvilku mezi prací, školou či dětmi a vyfotí nám svůj outfit a tak počítám s tím, že se během dne může stát, že se jim lehce zmuchlá oblečení nebo vlasy nejsou tak dokonale upravené, jako ráno. Tím zase, ale neříkám, že musí fotit za každou cenu, i když nemají nic zajímavého nebo jsou hodně neupravené, to ne. A samozřejmě je mi jasné, že by měly blogerky dobře vypadat, když se veřejně prezentují a počítat i s kritikou, ale nemusí být za každou cenu perfektně dokonalé. Myslím si, že některé komentující by nemusely být tak přísné a mohly jim nějakou maličkost občas odpustit, protože blogerky jsou holky, jako vy :) Protože i když to na první pohled nevypadá i s malým článkem je docela hodně práce a člověk do toho vkládá svou energii.  
Také jsem si všimla, že se v poslední době hodně řeší, že jedna blogerka je moc hubená, až vychrtlá (někteří anonymové používají opravdu hnusné slova) nebo naopak, že tamta zase přibrala nebo je "tlustá" a  neměla by nosit "takové nebo makové" oblečení. Blogerky nejsou modelky a nemusí mít dokonalé míry! Já si myslím, že je právě úžasné, že blogerky mají různé typy postav. Ostatní se tak mohou inspirovat a vidět, jak to dané oblečení vypadá na běžných dívkách či ženách, protože je to mnohem reálnější než na "dokonalých a nastylizovaných" modelkách v módních magazínech. To ovšem neznamená, že mám něco proti módním časopisům, tam se také velmi ráda inspiruji. Ale pro mne osobně je ta inspirace větší, když to vidím na blogu  nebo na ulici na podobné ženě "z masa a kostí", jako jsem já. :)

A jaký názor máte na to vy? Moc ráda si přečtu všechny komentáře. :)

10 komentářů:

  1. To jsi napsala moc hezky! Ja se nyni vetsinou fotim, kdyz nekam vyrazime s manzelem. Stane se, ze neni vse dokonale, ale to bychom taky nekdy nemuseli vubec dorazit.

    Tahle kombinace ti moc slusi. Vypadas skvele. Ja bych v dlouhe sukni vypadala zvlastne. Tolik se mi to ale libi zvlast ta volba barev.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný outfit a naprosto souhlasím ;) Holt jsme normální ženy a většina z nás při blogování photoshop nepoužívá!

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si myslim, ze je naprosto normální, ze se pri nošení obleceni pokrci. Pokud ale na někom vidim sklady, nejlépe jeste na oblečením prave obdrzenem z asijského eshopu, nelze nez takovou ,,blogerku" povazovat za smudlu.

    Taková žena proste nemá uroven, ja bych v obleceni v takovém stavu nikdy z domu nevyšla, vlastne si jej bez vyprani ani neoblékla!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná sukně, taková mi v šatníku chybí.

    OdpovědětVymazat
  5. Pretty skirt :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ta poslední fotka je skvělá! Zase přesně můj styl (až na boty), krásná barevná kombinace, která ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kombinace barev je uzasna. Moc ti to slusi a maxi delly ti sedi.
    Napsala jsi to krasne. Blogerly nejsou modelky, svata pravda. :) Ja s muzem tale fotim po praci nebo kdyz nekam jdeme a ne vzdy je to dokonale. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji moc holky za Vaše komentáře! :) :*

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)