pondělí 23. listopadu 2015

camel coat


camel coat - MANGO / skirt - F&F / shirt - RESERVED / shoes - TAMARIS / handbag - LOUIS VUITTON / necklace - PRIMARK / watch - MICHAEL KORS

Dneska bych Vám ráda představila svůj nový kabát nebo-li také camel coat. :) Pořídila jsem si ho v Mangu. Přesně takový jsem si přála, ale nikde jsem žádný, který by mi seděl nemohla najít. Velice příjemně se nosí, je z vlny a tak je v něm parádní teploučko. :) Ale jelikož máme bohužel obě dvě prodejny Mango v Ostravě zavřené, pořídila jsme si ho Katowicích v obchodním centru Silesia City Center. Ráda bych Vám toto obchodní centrum doporučila, mají tam značky, které v Ostravě nemáme. A pro nás ostravské je to daleko blíže než např. do Prahy. :) Autem jste tam za hodinu. Najdete tam značky jako jsou např. Furla, COS, Burberry, Cubus a mnohé další....Ale teď zpátky k mému outfitu. Ráda nosím kombinace, které se na první pohled k sobě nehodí, ale ve výsledku se mi hodně líbí. :) Moc ráda nosím tuto "leopardí" sukní v kombinaci s džínovou košilí. Kolegyně v práci mi řekla..."Mne by nenapadlo zvolit takovou kombinaci, ale moc se mi to na tobě líbí". :) Jinak na sobě mám svůj oblíbený náhrdelník z Primarku, který jsem si pořídila minulý rok v Londýně. Pořád mám ráda výrazné náhrdelníky, i když už jim podle některých odzvonilo. :) A klidně si vezmu květinky na podzim, i když se musím přiznat, že už je nenosím tolik, jako kdysi.
Budu ráda za Váš komentář a přeji Vám krásné pondělí!

9 komentářů:

  1. Mně se tato kombinace libi hodne! Velice ti to slusi. Naopak leopardi sukne a dzinova kosile k sobe jdou genialne! Camel coat je klasika a kdo by jej nechtel. Ja jsem ho taky nemohla sehnat, tak jsem si ho usila a mela velke stesti, ze latka byla vlna i s trochou kasmiru. Ted mam novy sedy, ale je to spise podzimni kousek. Ted uz ho snad nestihnu ani nafotit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten tvůj s kašmírem bude určitě taky moc krásný, těším se až ho uvidím na tobě. :) A jinak děkuji Marti. :*

      Vymazat
  2. Vypadá to krásně, Dáši. Musím říct, že nabídka obchodů i u nás v Brně je poměrně bídná. Poslední dobou nakupuju na webu. ;)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evičko. :) No já myslím, že v Ostravě a v Brně je to s těmi obchody stejné. :)))

      Vymazat
  3. Druhá fotka je super skvělá:) Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  4. Dasho, ten kabát se tedy povedl! podobný sháním už dlouho, ale v Praze Na Příkopech ani v Metropoli jsem ho neviděla.
    Moc ti to sluší a v téhle podobě se mi líbí i kombinace leopardí sukně.

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)