pátek 8. ledna 2016

Red and black coat

 


coat - RESERVED / jeans - ZARA / polo-neck sweater - NEWYORKER / handbag - FURLA / shoes - STRADIVARIUS / hat - PRIMARK / bracelet - PANDORA

Tohle je můj první článek v Novém roce a pevně doufám, že ne poslední. :) Vím, že nejsem moc aktivní blogerka, ale chtěla bych to změnit. Přála bych si, abych měla čas, abych mohla publikovat alespoň jeden článek týdně. Tak pevně doufám, že se mi to letos podaří.
Nemám ráda předsevzetí, protože osobně si myslím, že když chce člověk něco změnit, může to udělat v průběhu roku a nepotřebuje k tomu nový rok. Spíše mám takové přání, abych byla více pozitivní a neřešila malichernosti, neřešila věci, které nejdou změnit. Ještě více se radovala z maličkostí a užívala si každý den, protože nikdo nevíme, jak dlouho tady budeme. Trávila více času s mojí láskou a blízkými. Neřešila negativní lidi a osoby, které mě nemají rádi, chtějí mi ublížit, pomlouvají mě...Stejně se nikdo nemůžeme zavděčit všem. Nechci řešit, kdo si co o mně myslí...Stejně si budu nosit co chci a dělat věci podle svého. Klidně budu ta "divná", hlavně, když budu spokojená se svým životem. Chci si prostě nadále žít podle svého. A Vám všem přeji do Nového roku jen to nejlepší, i když je to klišé, tak hlavně zdraví a štěstí. Žijte si podle svého, dělejte co Vás baví a nenechte se nikým omezovat.
Když už jsme u té módy, letos mám ještě jedno malé přání. Chtěla bych více nosit (v létě a na jaře) lodičky a boty na podpatku. Moc ráda je nosím, ale poslední dobou jsem se přistihla, že mi občas vadilo, když mi někdo řekl: "proč nosíš podpatky, však jsi dost vysoká a nepotřebuješ to"... Já měřím 175 cm. Moje skvělá kamarádka, která měří skoro 190 cm a nosí podpatky mi řekla "Co blbneš vysoké holky jsou sexy a jestli má někdo blbé pindy, tak je to jeho problém a ne tvůj". A má pravdu! Jestli vy samotné jste hodně vysoké a cítíte se dobře v podpatkách, tak je noste a nenechte si nikým zkazit náladu. Pokud jste tedy hodně nad průměrem, budete se muset smířit s tím, že budete povětšinou všude vyčnívat. Hrbením ani plochými podpatky to nezamaskujete, takže to raději přijměte jako fakt. Udělejte z toho přednost! :) Vždyť sama britská královna Kate Midletton je úžasně vysoká a je považována za jednu z nejkrásnějších žen světa. Na svých 178 cm výšky je patřičně hrdá a bez pořádně vysokých podpatků ji prakticky neuvidíte. Sexy Uma Thurman, múza režiséra Quentina Tarantina, má pak rovných 183 cm.
A je jasné, že tohle platí pro všechny ženy, nejen pro ty vysoké. Všechny ženy, když chtějí jsou sexy. Nemám ráda, když někdo někomu rozkazuje, jsi moc malá, vysoká, tlustá, hubená,...tohle nemůžeš nosit. Samozřejmě existují určitě typy a rady, jak by se měla oblékat žena s postavou typu hruška nebo žena malého vzrůstu a podobně. Ale jestli se Vám něco líbí a cítíte se v tom dobře, tak to noste a kašlete na ostatní. Vždyť žijeme jenom jednou, tak kdy jindy než teď budeme nosit to, co se nám líbí. :)
 Na sobě mám můj oblíbený, ale již starší kabátek z Reservedu, je to na něm už trošku vidět, tak snad mi to prominete. Ráda ho nosím hlavně na procházky s pejskem, je docela i teploučký.
Přejí Vám krásný a pohodový víkend. Já si bohužel neodpočinu, ale to nevadí. :)
Budu moc ráda za Vaše komentáře. Velmi ráda si je čtu. :)
 








9 komentářů:

  1. Dashi, ta kabelka je úžasná. Podobnou bych brala hned a líbí se mi i popruh, že se dá nosit i na rameni. jinak čepice je taky skvělá a moc Ti sluší. Celkově je to pěkně sladěné a na kabátku jsem žádné znaky onošení nezaznamenala.
    Já jsem třeba malá a poslední dva roky jsem si oblíbila boty na nízkém podpatku nebo balerínky. Vysoké podpatky jsme nosila celkem dlouho a sama vidím, že to nohám úplně dobře nedělá, takže se to snažím střídat. Pravdou ale je, že na blog jsem pak většinou vyfocená jen v nízkých botách. :)
    Žij si podle svého a ostatní neřeš, skuteční přátelé neřeknou, že jsi divná nebo soudit tvé oblékání. A co se týká podpatků, tak je určitě nos, když máš na ně chuť. Sestřenice má skoro 190 cm a taky je nosí, když má náladu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Verunko za krásný komentář. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji, je od maminky. :) Mám ho moc ráda.

      Vymazat
  3. Nice coat :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kabátik chválim. Je naozaj pekný.:)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Kabatek vypada krasne jako novy! Ja jsem mala a nosim baleriny a jak mi v nich vynikne velky zadek! Nevadi, protoze je mi dobre. Jindy si vezmu maxi stekle a je mi taky fajn. Tobe to moc slusi bez ohledu na boty :-) Zavidim, ze muzes nosit vlastne cokoliv a hlavne maxi delky. V dlouhych suknich vypadas dokonale!

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se ti jeleni nějak nelíbí.. nemůžu si pomoct. Jinak ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

VÁŽÍM SI KAŽDÉHO KOMENTÁŘE. Budu moc ráda, když mne budete sledovat. :)